Artikli arhiiv

Vikerdajad vikerdasid Koolivikkeril

10/11/2015 11:03
Teisipäeval, 3.novembril toimus järjekordne KooliVikker Aste Põhikoolis, sest eelmisel aastal võitsid nemad. Sellel üritusel osalesid võistkonnad Saaremaa koolide 5.- 9. klasside õpilastest. Meie kooli esindasid Sander Õispuu, Joanna Jaansalu, Gabriela Grahv, Joosep Leemet, Kenneth Lember, Karis...

Etlejate Konkurss

04/11/2015 10:39
Esimese veerandi lõpp oli tavapärasest värvikam ja teistmoodi põnev.  Toimus meie kooli  etlejate konkurssi kokkuvõttev aktus  ja parimate autasustamine. Siin ka lühike eellugu. Oktoobri alguses olid kõik klassid natukene ärevuses, sest algasid  ettevalmistused etlejate...

Kodutütarde sügislaager

04/11/2015 10:32
  Kärla kodutütred korraldasid laagri, mis algas reede, 30. oktoobri õhtul, kestis terve öö  ja lõppes laupäeva hommikul. Õpilasi osales 19 ning veel olid laagris meie  juhendaja Riina Eller ja tubli laagri abiline Külli Luup. Seekord oli suurem korraldamine organiseeritud vanemate...

Õppereis Koigi rabasse

01/11/2015 14:52
26. oktoobril käis 6. klass õppereisil Koigi rabas. Kohe hommikul tuli meile järgi buss, mis viis meid Saaremaa Ühisgümnaasiumisse, kus me valmistasime ökosääsetõrje. Pärast seda sõitsime Koigi rabasse.  Kohale jõudes pidime läbima 7 km raja. Giid Mart Mölder tutvustas meile ümbruskonda ja...

ÕPETAJATE PÄEV KÄRLA PÄIKSELISES KOOLIS

08/10/2015 08:45
Ajaratta ring sai taaskord täis ja peatus oli 5.oktoobril õpetajatepäeval. Kärla päikeselise kooli pere tähistas seda nii õpetajate kui õpilaste poolt oodatud sündmust traditsioonilise võimu vahetamisega. Koolipapa Jaan Lember andis selleks päevaks võimu üle 9.klassi õpilastele, kes said end...

ILUSAT UUT KOOLIAASTAT!

08/10/2015 08:40
 Foto tegi: Laidi Lindau                                                 Alt vasakult : Rimo Lopp, Gert-Marol Kuris, Gregor Grahv, Mirit Lillemets  Ülevalt...

Motivaarikas 3

04/10/2015 12:21
Kolmapäeval, 30. oktoobril toimus Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasiumis üritus nimega "Motivaarikas 3", mis oli mõeldud Saaremaa koolide õpilasesinduste liikmetele. Ürituse korraldaja oli Piret Seema."Motivaarikas 3" algas kell 14.00 ja üllatavalt olid ka kõik õigeks ajaks kohal. Alguses...

Nutiorienteerumine Kudjapel

04/10/2015 12:11
Pühapäeval, 27.septembril  toimus Kudjape  terviserajal nutiorienteerumine, mis olimõeldud 4. ja 5. klasside õpilastele. Üritus algas 13.00 ja kestis kolm tundi. Väljasõit oli Kärla koolimaja juurest ja meie koolist osales 7 õpilast. Üritusest võtsid osa veel Lümanda kooli,...

Reipalt koolipinki

21/09/2015 10:38
Septembri teisel nädalal toimus üle eestiline tervisenädal.  Tavalise spordipäeva asemel toimus 11.septembril Kärla koolis tervisepäev „ Reipalt koolipinki“. Koolipere oli jaotatud kahte rühma: algklassid(1.- 4.kl) ja vanem kooliaste(5.- 9.kl). Algklassikute päev algas hommikuse liiklusteooria...

Õppereis Muhu saarele

18/09/2015 11:29
 Käisime klassiga 7. septembril ekskursioonil Ida-Saaremaal ja Muhus. Meie reis algas Kaali järve juures. Annika oli teinud referaadi Kaali järve kohta ja tutvustas seda kogu klassile. Peale seda sõitsime Maasi ordulinnusesse, kus oli väga huvitav. Kui sinna sisse astusime, tuli selline...