Tunne oma kodumaad ehk Saaremaa pankrannikute õppereis

02/10/2016 20:31

Kolmapäeval, 21. septembril käisid kaheksanda ja üheksanda klassi õpilased õppereisil, kus külastasime erinevaid Saaremaa pankrannikuid.

Väljasõit pidi algama meie kooli juurest kell 9.00, kuid kuna buss veidike hilines, algas see hoopis 9.15. Sellele vaatamata sujus kõik hästi ja väike hilinemine ei seganud meie graafikut. Peale õpilaste ja õpetajate Reene Kanemägi ja Anne Tõru oli meil veel kaasas giid, kes rääkis pankadest meile natuke lähemalt.

Esimesena käisime ära Tagarannal Kalurite külas, kus külastasime Ninase panka.  See on suhteliselt tuntud koht, paljud olid varem seal käinud, aga tore oli ikka seda koos kaaslastega külastada. Jalutasime ringi nii külas kui ka pangal, kuulasime giidi juttu ning varsti asusimegi bussi tagasi. Enne kui me teise sihtkohta jõudsime, sõitsime läbi Saaremaa sadama (okeei…nothing much to say about that…).

Teine pank, kus käisime, oli Suuriku pank, mis on pärast Panga panka kõrguselt teine pank Saaremaal. Seal tegime ka väikese söögipausi. Söögiks oli magus ja soolane pirukas, mille sööklast kaasa saime. Pärast väikest kehakinnitust matkasime mööda Suuriku rannaäärt. Selleks ajaks oli ka ilma päris soojaks läinud, mille üle oli paljudel hea meel.

Pärast Suuriku pangaga tutvumist asusime Jaagarahu poole teele. Seal külastasime Jaagarahu karjääri, mis oli väga ilus ja lausa kutsus ujuma. Edasi sõites jäi meile tee peale Jaagarahu sadam. Seal oli üks vana laev, mille peal paljud uudistamas käisid. See oligi meie viimane sihtkoht ja pärast seda hakkasimegi koju sõitma. Tagasi Kärlale jõudsime umbes kolme paiku, nii et kõik bussilapsed jõudsid ilusasti koolibussi peale.

Kokkuvõtteks oli see väga vahva reis. Kõigil oli lõbus ja õppisime palju uut ja huvitavat Saaremaa pankade kohta.