Kolm koolikevadet - 3.kl õpilased

05/04/2012 20:04

 

Sügisel läksin kooli,

Vaikselt istusin tooli.

Tüdrukutel patsid peas,

Küll neid sikutada hea.

 

Korrutamist õppisin,

Korrapidajana tahvlit nühkisin.

Jagamist sõpradega tuupisin ka,

Kodutöid tehes olin rõõmus ma.

 

Kui ma rääkisin inglise keel,

Näitas õde mulle keelt.

Praegu kirjutan luuletust,

Õpetajale kuuletun.

 

Kenneth Lember

 

Algul käisin lasteaias,

Seal, kus olid kasvatajad.

Pärast läksin kooli ma,

Kust sain palju sõpru ka.

 

Koolis on mul tore olla.

Seal keegi mind ei solva.

Koolielu pole kerge,

Tähestik mul siiski selge.

 

Palju olen õppind ma.

Oskan numbreid jagada.

Inglis keeles oskan ma,

Lauseid kokku lugeda.

 

Emili De Oliveira

 

Sügisel kooli saabusin

Ja lasteaiast loobusin.

Siis ma olin veel väike,

Nii rõõmus kui päike.

 

Siis teise klassi tulin

Ja juba suurem ma olin.

Sõbrad olid mul head

Ja aitasid, kui olid mul vead.

 

Nüüd juba olen ma kolmandas

Ja päris varsti neljandas.

Ma täitsa suur olen nüüd

Ja minult kostab rõõmuhüüd.

 

Imeliine Mändar

 

Esimesse klassi tulin ma,

Pinginaabriks sai mul Kaisa.

Klassijuhatajaks hakkas meil

Õpetaja Maret Rei.

 

Aga teisest klassist alates

Seisab Margit klassi ees.

Sest, et õpetaja Rei

Beebipuhkusele jäi.

 

Varsti kolmas klass saab läbi,

Aga mul ei ole häbi.

Sest, et igal kevadel

Olen targem ma kui sügisel.

 

Triinu-Liis Torri

 

Uude kooli tulin ma

Vanas polnudki nii hea.

Siin on väiksem koolipere

Igale neist ütlen „tere“.

 

Väike on me koolimaja

Tunnen seda nagu vaja.

Täna lähme spordihalli

Mängime seal igat palli.

 

Aulas toimuvad meil peod,

Kiita saavad parimad teod.

Koolis on nii lahe olla,

Siia iga päev tahan tulla.

 

Robin Ilvik

 

Kärla kool on tore,

Muret seal ei ole.

Õppida on lahe,

Kui on selleks tahe.

 

Mata tunnis arvtan,

Keka tunnis joosta saan.

Muusikatunnis laulan ma,

Eesta tunnis lugeda saan.

 

Varsti kooliaasta läbi,

Tunnistus on jälle käes.

Mõned neljad, mõned viied,

Rõõmsalt puhkusele läen.

 

Hendrik Niit

 

Siis kui algab sügis kuldne,

Läheb kooli iga laps.

Kõigil rõõmsad laulud huultel

Igaüks on krips ja kraps.

 

Tarkust nõudmas käin ka mina.

Õppeaastaid juba kolm.

Raamatuisse topin nina –

Ei koguneda nii saa tolm.

 

Meie klass on üsna väike.

Üksteist ainult kokku meid.

Õpetaja meil kui päike,

Säravana ringi käib.

 

Victoria Mürk

 

Kooli minnes tarkust vähe

Luuletused ei jää pähe.

Varsti läbi kolmas klass

Seda teab ka naabrikass.

 

Vahetunnis mängime palju

Sõpradega teeme nalju.

Päeva lõpus lähme õue

Toast kommid pistan põue.

 

Õppida  ei ole vähe.

Asjad jäävad hästi pähe.

Suvel puhkan, reisil käin.

Nii on jälle aasta täis.

 

Sügisel siis jälle kooli,

Olen koolilapse moodi.

Koolis õppima ma pean

Varsti ennast koju sean.

 

Samuel Arge

 

Kool algas esimesel septembril,

siis kooli läksin õppima.

Koos emaga ja isaga

Sai kooli sisse astutud.

 

Õpetajad kenad olid

Palju sai nüüd õppida

Läks mööda üks aasta

Ja järsku muutus õps.

 

Algul natukene  kartsin

Pärast ära harjusin.

Kolmas klass see kõige raskem

Sest nüüd inglise keel ja tasemetööd

 

Kaisa Tänav