Intervjuu õpetaja Margit Lindauga:

07/02/2016 12:35

Palju õnne! Mis tunde tekitas Teis auhinna „AASTA SUUNAJA 2015“ võitmine?

Aitäh õnnitluse eest. Tunne oli positiivses võtmes šokeeriv. Kui direktor mulle seda koolis teada andis, olin ma ikka sõnatu. Ja kui te küsiksite, et miks nii, siis ma vastan, et olen ju kogu elu oma tööd südamega teinud.

 

Kas oskasite seda võitu oodata?

Ei osanud. Ma ju tegelesin kevadest saadik iseendaga ja oma tervisega. Ja kui siis äkki tuli tööalaselt nii suur tunnustus, no see võttis tõesti sõnatuks.

 

Kuidas jääda nii sihikindlaks oma tööle?

Sellele vastata mina ei oska. Rohkem ma nimetaksin siinjuures seda, et äkki see on kohusetundlikkus ja tööarmastus, sest kui ma oma tööd armastan, teen ma seda ikka tõesti suure innuga.

 

Kas auhind andis natuke julgust juurde oma plaane ja mõtteid avaldada?

Kindlasti andis julgust juurde, aga samas  andis see mulle  uue ülesande -  püsida joonel. Mitte tervisele alla anda või olla nõrgem või viletsam. Nüüd tuli see kohustus juurde.

 

Milliseid unistusi sooviksite täide viia ja millised on juba saavutatud?

Unistus on olla ikka terve ja energiline inimene ja kui on tervis, siis ka töö läheb nagu lepase reega. Saavutused tulevad juba sihikindlusest.

 

Kas Teil on mõtetes veel mingeid projekte, mida tahaksite teoks teha?

Mul kogu aeg midagi sees susiseb, kogu aeg on  mingid mõtteid. Hetkel on mul koolis koormus  väike, aga ma olen alati nõus kõiges kaasa lööma. Kuna ma olen siiamaani olnud suur mõtete genereerija, ega ma ikka alla ei anna küll. Konkreetseid projekte veel ei ole.

 

Kuidas olete rahul saavutustega oma töös?

Minu töö saavutused väljenduvad nii  õpilaste tulemustes kui ka oma kolleegide naerul suul, sest teen ka kolleegidega IT-tööd ja saavutused väljenduvad just nende tulemustes. Hindan alati tublisid saavutusi laste puhul. See on ju lausa rõõmustav.

 

Millise sõnumi sooviksite edasi anda tänapäeva noortele?

See on väga hea küsimus. Tänapäeva noortele ma soovitan, et nad oleksid  samamoodi sihikindlad. Enesekindlust tuleb leida, aga sellega tuleb ka natuke tööd teha. Kui noor inimene kohe väga enesekindlalt ellu läheb, siis võib haiget saada. Soovin kohusetundlikkust ja soovi õppida, õppida, õppida ja kogu aeg uusi avastusi teha.

 

 

Triinu-Liis, Kaisa        7. klass