Elamusterohke Lõuna-Eesti

13/05/2016 11:37

Nagu traditsiooniks on saanud, käib 9. klass igal aastal lõpureisil. Tavaliselt on selleks reis välismaale, aga sel aastal otsustas Kärla kooli 9. klass teha veidike teistmoodi. Nimelt  käisid Aste ja Kärla kooli üheksandikud 29. aprillist kuni 1. maini Lõuna - Eestis ekskursioonil.

Reis algas varahommikul ja esimene peatus oli Soomaa rahvuspargis. Seal me alustasime oma esimese tegevusega - kanuumatkaga. Kanuuga sõit oli umbes 3 km pikk ja vägagi nauditav - mõnus paadiseltskond ja loodus oma tavalises ilus. Peale seda käisime veel väikesel jalgsimatkal rabas ja siis saime süüa meile „võõrasmaitselist“ karaskit ja maitsvat hernesuppi. Kui kõht täis, suundusime ööbimiskohta, milleks oli Taevaskoja Puhkekeskus. Õhtul kuue paiku olime kohal ja jagasime end tubadesse. Ülejäänud õhtu möödus rahulikult üksteise seltskonda nautides.

Järgmine hommik algas kosutava jalutuskäiguga Taevaskojas ja seejärel sõiduga Otepääle. Seal oli meil mitmetunnine seikluspargi külastus. Isiklikult mulle väga meeldis, kuna väljakutseid oli mitmeid ja sai end proovile panna. Seejärel algas bussisõit Piusa poole, kus külastasime muuseumi ja koopaid. Nagu eelmiselgi õhtul, jõudsime õhtuks majutuskohta tagasi, kus toimus grilliõhtu. Nii saime üksteisega veelgi tuttavamaks.

Viimane reisipäev algas bussisõiduga Tartusse Ahhaa keskusesse. Nendele, kes polnud eelnevalt Ahhaas käinud, oli see põnev ja uutmoodi, kuna sai kogeda uusi teaduslikke asju. Peale paaritunnist õppekäiku saime veel vaba aega Tartu Lõunakeskuse külastamiseks. Lõpuks hakkaski kojusõit ja juba kell 21.00 olimegi kodus tagasi.

Õpilastele meeldis see reis väga ja oli huvipakkuv. Eriti põnevaks tegi reisi veel see, et olid erinevate koolide õpilased. Loodame, et järgmisel aastal  saavad üheksandikud samuti põnevaid elamus! Täname noosotöötajaid Merlet ja Deisit ning loomulikult klassijuhatajat, kes meile selle reisi korraldasid.