Septembrikuus kõik-kõik on uus

25/09/2012 15:11

Peagi saab üks kuu kooliaastast läbi. Kooli noorimate elus on toimunud päris suured muudatused:  päevaplaani juhib nüüd klassi tunniplaan, on toimunud iseseisvalt kooli tulemise ja koolist koju minemise harjumine ja palju muudki.

Tundus, et 1.klassi õpilased on valmis ka Koolijuntsude Teatajale oma arvamusi avaldama. Küsimustele vastavadki pisikesed 1.klassi koolijuntsud.

1. Mis sulle esimesest koolipäevast meelde jäi?
Annika – see, kui õpetaja ütles, mis siin koolis peab tegema.
Sessely – ma kohtusin siin oma tuttavate sõpradega ja oma õpetajaga.
Aleksander – see, kui üks õpetaja meist pilti tegi.
2. Kuidas teil kodus tähistati sinu koolitee algust?
Robert – meil oli niimoodi, et sõime torti ja sain kingitusi. Ja ega seal midagi muud ei olnud ka.
Annika – mulle emme tõi torti
Sandra  – ma kutsusin oma naabri külla. Ta tõi mulle pähklišokolaadi
Karl-Mathias – me ei tähistanudki kodus. Olin spaas, sain komme. Me olime oma perega ja vanaemaga ja vanaisaga.
Rose-Marin – mul oli nõnda, et mulle tuli isa külla
Toomas – ma sain uue auto, sõime perega ja sõpradega kooki ja torti. Ema küpsetas kooki.
Kevin  – ma sõin kodus pannkooke
Aleksander – mul tuli mamma külla ja jõime lastešampust. Me jõime bokaalidest.
3. Mida põnevat oled juba koolis õppinud?
Sandra – ma olen koolis õppinud seda, kuidas kahte kirjutada.
Maria-Liis – ma olen ka õppinud seda, kuidas kahte kirjutada.
4. Mis on koolis raske?
Kevin – lugeda
Sessely – arvutada
Ranek - lugeda
5. Kas olete oma klassijuhatajaga juba sõbrunenud? Mis sulle oma õpetajas kõige rohkem meeldib?
Õpilased arvasid nii:
- Minu õpetaja on nii vahva, ta oli ka minu isa õpetaja.
- Ja mulle meeldib see, et ta on nii tore.
- Ta on nii vahva.
- Sest ta on kõige parem õpetaja
- Ta on nii tark. Mulle meeldib see, kui ta suu naeratab.
- Et ta on rõõmus.
- Et õpetaja on nii ilus.
6. Mida sa oma lasteaiakaaslastele kooliskäimise kohta  räägiksid?
Sessely – et nii lahe on, et ta võiks ka kunagi kooli minna.
Annika – ma tahaks neile öelda, et koolis on väga vahva.
Karl-Mathias – koolis on väga lahe, siin saab õppida
Rose-Marin – koolis on vahva olla
Toomas – et ma tahan nendega mängida
Aleksander – koolis on vahetunni ajal tore sõpradega mängida.
Nii öelda uuele ringile (klassijuhataja töös) läks õpetaja Riina. Tema sai endale uue 1.klassi, kus õpib 15 vahvat tüdrukut-poissi. Ka õpetajale oli küsimus – nimeta, palun, mõned märksõnad, mis iseloomustaksid su uusi õpilasi?
Nad on kooliks valmis, nad oskavad kuulata, oskavad tähele panna, nad on vahel vallatud, naeruhimulised, nad on nutikad. Meil on ka rahutuid selle, neid kes tahaksid veel mängida.


Aitäh teile, 1.klass ja õpetaja Riina Eller! Soovime kõigile toredaid koolielamusi!

 

Küsitles õpetaja Margit Lindau