Keelereis Inglismaale

08/11/2017 13:08

Kärla Põhikooli õpilased Karis Kivi, Mikk Nahkur, Kenneth Lember, Triinu-Liis Torri ja Emili Gabriela De Oliveira veetsid koos inglise keele õpetaja Katrin Mesilaga oktoobris nädala Inglismaal keelepraktika reisil. Lisaks Kärla kooli õpilastele, osales selles projektis veel 40 õpilast üle Eesti.

Suurema osa ajast veetsime Brightoni linnas, kus ööbisime külalisperedes. Iga päev oli meil sisustatud tegevusega. Käisime mitmetel ekskursioonidel nagu näiteks Londonis, kus külastasime paljudele tuntuid turismipaiku. Kõige eredamalt jäid nendest meelde Buckinghami palee, Piccadilly Circus ja China town. Meile tutvustati ka Brightoni linna, mis on jättis paljudele sügava mulje ja kuhu nii mõnigi tahaks kunagi tagasi minna. Käisime ära ka kuulsas ülikoolilinnas Cambridge’is ning nägime ära koha, kus Newton’le legendi järgi õun pähe kukkus.

Kui meil parajasti ekskursiooni päeva ei olnud veetsime oma päeva koolis. Esimesel koolipäeval tehti meile väike grammatiline test, mille põhjal jaotati meid kolme gruppi. Meie grupist saidki nädalaks meie klassikaaslased, kellega koos me tundides õppisime. Koolitunnid olid vabad ja mängulised ning kõik said julgesti inglise keelt praktiseerida. Selle käigus õppisime nii mõndagi uut ja huvitavat juurde.

Kui meie päeva põhitegevus sai läbi anti meile vaba aega. Pärast koolitunde, mis kestsid umbes kella 9.15-st-16.30-ni oli meil võimalik iseseisvalt kohalikes poodides ringi käia. Koju läks igaüks bussigs perega kokkulepitud õhtusöögiajaks ise. Kuna bussikaart oli kõigil olemas, oli ühistranspordi kasutamine meie jaoks tasuta.

Sellist inglise keele praktikat ei saa igapäev nii et reis tasus kõigile väga ära. Lisaks inglise keele oskuse parandamisele, saime ka julgust võõras linnas orienteerumiseks ja võõrastega suhtlemiseks. Saime end tõsiselt proovile panna ning peale selle saime võimaluse näha hulganisti kuulsaid ja kauneid paiku. Reis oli imetore ja oleme tänulikud oma inglise keele õpetajale, kes andis meile võimaluse sellel reisil osalaleda. Samuti suured tänud kooli juhtkonnale ja Lääne-Saare vallavalitsusele, tänu kelle toetusele sai reis toimuda.